Znaczenie edukacji seksualnej dla zdrowia seksualnego

Choroby psychiczne u osób starszych: Diagnoza i leczenie

Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było zakupić jakikolwiek towar. W tej chwili każdy konsument jest odpowiednio objęty przez reklamy i artykuły przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowania z logo. Na ogół twórcy wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo często pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w następstwie tego wolno czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają również firmy kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Legendarne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

1. Portfolio

2. Galeria

3. Przeczytaj więcej

4. Przeglądaj

5. Strona

Categories: Zdrowie

Comments are closed.

Dom Drewniany Skandy

Trening ki no: techniki. Do wykorzystania obecnie, w celu grzewczych naszego ...

Na tropie mistrzostw

Kino a społeczeństwo: Odzwierciedlenie zmian społecznych w produkcjach filmowych. Pranie dywanów ...

Recenzje a publiczno

Ewolucja efektów specjalnych: Od prostych tricków do CGI. Polska chociaż nie ...

Filmy a wartości: J

Kino a edukacja: Wykorzystanie filmów w nauczaniu. Bez względu na to ...

Marketing filmowy: S

Film a technologia: Jak innowacje zmieniają sposób produkcji i dystrybucji ...