Edukacyjne Gierki dla Maluchów: Zabawa z Wartością Dodaną

Pogaduchy przy Kominku: Czyli Odejście od Technologii na Rzecz Relacji

Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było kupić jakikolwiek towar. Dzisiaj każdy kontrahent jest właściwie osaczony przez reklamy i towary najróżniejszych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą wyłącznie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne. Na ogół producenci wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo wielokrotnie pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze – sprawdź pudełka reklamowe, na medale – bartel. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc wolno czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również firmy kosmetyczne. Np. korporacja co jakiś czas emituje limitowane tusze i cienie. Popularne są także świąteczne opakowania kremów lub balsamów.

1. Tutaj

2. Informacje

3. Kliknij

4. Przejdź dalej

5. Strona

Categories: Blog

Comments are closed.

Dom Drewniany Skandy

Trening ki no: techniki. Do wykorzystania obecnie, w celu grzewczych naszego ...

Na tropie mistrzostw

Kino a społeczeństwo: Odzwierciedlenie zmian społecznych w produkcjach filmowych. Pranie dywanów ...

Recenzje a publiczno

Ewolucja efektów specjalnych: Od prostych tricków do CGI. Polska chociaż nie ...

Filmy a wartości: J

Kino a edukacja: Wykorzystanie filmów w nauczaniu. Bez względu na to ...

Marketing filmowy: S

Film a technologia: Jak innowacje zmieniają sposób produkcji i dystrybucji ...