Pogaduchy przy Kominku: Czyli Odejście od Technologii na Rzecz Relacji
Jeszcze kilkanaÅ›cie lat temu niesÅ‚ychanie trudno byÅ‚o kupić jakikolwiek towar. Dzisiaj każdy kontrahent jest wÅ‚aÅ›ciwie osaczony przez reklamy i towary najróżniejszych producentów. To on decyduje, co bÄ™dzie pozyskiwaÅ‚, a wytwórcy mogÄ… wyÅ‚Ä…cznie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagÄ™ na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów sÄ… opakowania promocyjne. Na ogół producenci wypuszczajÄ… caÅ‚Ä… seriÄ™ takich produktów i zachÄ™cajÄ… do zbierania caÅ‚ej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo wielokrotnie pakuje siÄ™ produkty spożywcze, jak np. sÅ‚odycze – sprawdź pudeÅ‚ka reklamowe, na medale – bartel. W tym roku takÄ… kolekcjonerskÄ… seriÄ™ z okazji jubileuszu wÅ‚asnego istnienia wydaÅ‚a korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekaÅ‚y siÄ™ kolorowych zapakowaÅ„ ze zdjÄ™ciami przypominajÄ…cymi PRL. Kupić wiÄ™c wolno czekoladÄ™ z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaÅ› nawiÄ…zuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegÅ‚ego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestujÄ… również firmy kosmetyczne. Np. korporacja co jakiÅ› czas emituje limitowane tusze i cienie. Popularne sÄ… także Å›wiÄ…teczne opakowania kremów lub balsamów.
1. Tutaj
2. Informacje
3. Kliknij
5. Strona